Sari la conținut

Raport Civic Labs - 1 an de studiu

Autor: Cătălin Bindea

Primul an de studiu al programului Civic Labs desfășurat de Code for Romania este încheiat și își va prezenta săptămânal concluziile pentru fiecare dintre cele șase domenii studiate, începând cu 25 februarie.

După ce am stat la masă cu toți actorii relevanți și am identificat cele mai importante puncte nevralgice pentru cele șase arii de studiu (Sănătate, Educație, Mediu, Implicare civică, Grupuri vulnerabile și Transparență) am construit apoi cele mai eficiente soluții digitale pentru a le ameliora sau rezolva în întregime. Am identificat astfel peste 70 de soluții digitale pe care te invităm să le descoperi alături de noi pe parcursul a șase întâlniri săptămânale:

Locurile pentru fiecare dezbatere sunt limitate așa că te rugăm să rezervi un loc cât mai curând aici.

Cu ocazia fiecărui eveniment se va lansa și noul subdomeniu de studiu pentru anul 2020 din Civic Labs.

Mecanismul de funcționare al Civic Labs presupune ca, după etapa de cercetare și de identificare de soluții, să le transferăm spre implementare și administrare către ONG-uri și să identificăm finanțatorii care să facă acest lucru posibil pentru ei. Evenimentul este astfel destinat în egală măsură membrilor societății civile, mediului de business, autorităților, presei dar și publicului larg și este cu acces gratuit.

Mulțumim partenerilor strategici Civic Labs fără de care proiectul nu ar fi putut avea loc în 2019 precum Fundația Vodafone Romania și Lidl România, celor de domeniu precum Avon și celor care vor continua alături de noi în 2020, precum Lidl România sau care au ales să suțină în continuare unele dintre cele mai importante domenii, precum Fundația Vodafone Romania.

Acest site folosește cookie-uri

Pentru a-ți oferi o experiență bună de navigare, utilizăm fișiere de tip cookie. Dacă nu ești de acord cu utilizarea cookie-urilor, poți să îți retragi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor prin modificarea setărilor din browser-ul tău.

Mai multe informații