Sari la conținut

Managementul interdisciplinar de caz în domeniul dizabilității

! Pentru folosirea acestei soluții în cel mai eficient mod este nevoie de implementarea semnăturii digitale

Pentru furnizorii de servicii sociale, o evidență accesibilă și în timp real a activităților cu beneficiarii este esențială în urmărirea progresului acestora, dar și pentru raportare și asigurarea calității. De aceea, în lipsa unui sistem centralizat și ușor de folosit, completarea unor hârtii dispersate este mai mult o povară administrativă decât un instrument folosit în interesul beneficiarului.

Această soluție își propune să vină în ajutorul managerilor de caz și echipelor multidisciplinare din ONG-uri, centre rezidențiale, locuințe protejate, servicii de sprijin în comunitate unde specialiști ca psihologi, asistenți sociali, asistenți medicali, logopezi trebuie să-și documenteze activitățile și să lucreze împreună pe un caz. Soluția are și un modul de chat prin care diferiți specialiști pot comunica mai ușor pe caz. Soluția facilitează toate etapele managementului de caz: evaluarea inițială, planul individual de intervenție, documentarea activităților (fișa beneficiarului), sinteza periodică (fișa de urmărire), evaluarea intermediară și revizuirea obiectivelor. Pentru ca managementul de caz să fie în folosul persoanei cu dizabilități este nevoie ca serviciile să fie centrate în jurul preferințelor, aspirațiilor și dorintelor acesteia. Astfel, instrumentul de evaluare va presupune o evaluare riguroasă a persoanei și a ceea ce este important pentru ea, iar planul de intervenție va consta în setarea de obiective împreună cu aceasta.


Schimbări:

  • Echipele multidisciplinare au acces în timp real la ce a lucrat fiecare specialist pe caz și pot colabora mai bine împreună.

  • Managerul de caz are tot timpul o viziune de ansamblu, iar obiectivele se pot reevalua mai ușor pentru ca activitățile să fie în interesul beneficiarului.

  • Prin ușurarea completării documentelor și accesul facil și în timp real la informații despre parcursul cazului, managementul de caz devine un instrument cheie și încetează să fie o povară administrativă.

Susține dezvoltarea Infrastructurii Binelui

Vino alături de noi și ajută-ne să transformăm toate aceste soluții în realitate. Dacă reprezinți o companie, haide să stăm de vorbă pentru a deveni unul intre donatorii care susțin fondul de digitalizare pentru persoanele vulnerabile din România și din întreaga lume. Ne poți ajuta și printr-o donație lunară sau printr-un SMS cu cuvântul “PUTEM“ trimis la 8864 prin care donezi lună de lună 4 euro către Code for Romania.

Susține Infrastructura Binelui

Acest site folosește cookie-uri

Pentru a-ți oferi o experiență bună de navigare, utilizăm fișiere de tip cookie. Dacă nu ești de acord cu utilizarea cookie-urilor, poți să îți retragi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor prin modificarea setărilor din browser-ul tău.

Mai multe informații